Monday 20 October 2014

Back, I guess

Ahojte!

Tedy, pokud je ještě koho zdravit. Odmlčela jsem se, ne snad proto, že bych byla v extrémní časové tísni. Časová tíseň je vždy jen hezky načančaná výmluva pro neschopnost. Nebo ztrátu inspirace. Nebo jakéhokoliv jiného, strašlivě vážného důvodu, proč už něco neděláte.

A hádám, že tahle výmluva by se stala zároveň mou labutí písní, nebýt toho jednoho dnešního ukliknutí. Zavedlo mě sem, do webových končin pokrytých vrstvou digitálního prachu a pavučin. Viděla jsem, kolik jsem toho byla za ty tři (!) roky schopná napsat a malinko mě zamrzelo, že jsem se toho tak lehce vzdala.



A rozhodla jsem se, s tvrdohlavostí sobě vlastní, že to ještě zkusím. Do maturity daleko, taková malichernost jako zkouška dospělosti mě nemůže zastavit! A jak jsem tak pročítala rozepsané črty a koncepty, napadaly mně konce i pokračování. A mé nevyzpytatelné ego si postesklo. To si je všechny necháš jen pro sebe? Necháš ostatní, aby si ty konce domýšleli? Co když je domyslí jinak, než jsi chtěla? No a proto sem asi znovu píšu. Nechci, aby si byť jeden jediný věrný čtenář musel konce domyslet. Nemůžu své postavy nechat ve štychu.

A tak mi tedy prosím dovolte pro jednou poslechnout své ego a dotáhnout Election do konce. Benedict by si to určitě přál :)

Vše značně nespolehlivá,
Lin G :)




No comments:

Post a Comment