Saturday 4 January 2014

News


Takže.

Je toho docela dost, co mám na srdci - teda alespoň v tuhle konkrétní chvíli, až zkrotím svý rozházený asociace a nápady, bude to jistě o mnoho skromnější sdělení :)





letos ne :)
Zaprvé - Šťastný nový rok! - ano, o Silvestru mi to nějak nevyšlo, normálně bývám ten samotářský asociál, který prožívá Silvestr tak, že napíše status na blíže neurčenou sociální síť patřící nějakýmu Markovi, upije ze své sklenky sektu, shlídne půl série seriálu a jde spát. Pro čtenáře blogů skvělá zpráva, pro společenské vztahy katastrofa. Letos (nebo vloni? Čert aby se v tom vyznal) jsem jej strávila nezvykle sociálně, poznala jsem rodinku mého Nejdražšího, stejně tak on poznal alespoň část mé - no prostě, byl to vážně nabitý večer. A posléze i noc a velice, velice brzké ráno. Věřte mi, není krásnější pocit, než sedět na lavičce navlhlé od mlhy, na Svatém kopečku a pozorovat ohňostroje, zatímco se opíráte o svého Nejdražšího. Sice promrzlá, ale šťastná, těsně po půlnoci obdarovaná novoročním polibkem, tak nějak jsem si asi představovala letošní oslavy. Nechápu, proč jsem to nevyzkoušela dřív (hehe, teď se mi to mluví, ještě před půl rokem jsem fňukala, že nikoho nemám :D). Takže já si novoroční oslavy užila, doufám, že vy se můžete pochlubit podobně pozitivními bilancemi. A pokud ne, nevěšte hlavu, i u facebooku se dá prožít fajn Silvestr - přece jen, prožila jsem tak většinu těch minulých.Navíc, někde venku je určitě někdo, kdo na vás čeká, jen o tom ještě nevíte. Může to znít jako klišé, ale věřte mi, že je to pravda ;))



Zadruhé. Election mi nějak stagnuje. Vyhlašuji proto časově blíže nespecifikovanou pauzičku v tomto seriálu, která sice trvá neoficiálně už nějakou dobu, ale teď už si to přiznávám i já. Není to tak, že bych nevěděla, co chci, aby se tam stalo. Jen ke mě nějak nedocházejí vhodná slova, toulají se bůhví kde a mě nechala na holičkách. Takže tak. Pokračování bude, jen ještě netuším, kdy.

Zatřetí. Victor nestagnuje (hurá(!)). Je rozepsaný sedmý díl, a to celkem značně rozepsaný. Jak jste si asi všimli, přibyla dějová linka a nebojte, nepořádek v tom bude i nadále, budete muset o něco pečlivěji sledovat text ;) Blížím se do konce vyprávění, rozhodně to nebude sto wordovských stran, jako v případě (S)aint :). Je to spíš drobnější novelka na pobavení autorky a čtenářů/ek se smyslem pro nadpřirozeno. :)

Tak, to by byla asi většina toho, co jsem chtěla, zbytek už jsem zapomněla - však mě znáte, jsem sklerotik. Pro tuhle chvilku se s vámi loučím, pokud to čtete, jsem za to vážně ráda, víte, poslední čtvrtrok jsem se tu tomu moc nevěnovala, za to se kaju a omlouvám. Chci vám moc poděkovat za vaši pozornost, není pro mě hezčí pocit, než vidět, že ty moje výmysly i někdo čte a tu a tam dokonce okomentuje.

Moc děkuji, mes amis.
Vážím si toho.
LinG

PS: Viděli jste novýho Sherlocka? Jestli ne, vřele doporučuji, pokud jste viděli, co na to říkáte? :)

No comments:

Post a Comment