Saturday 19 January 2013

Lin's going skiing...

Ano, přesně, jak hlásá nadpis, jedu na týden lyžovat se školou. Celkem se už i těším, no vážně, sice mám takové hlodavé podezření, že od sekundy, kdy jsem na těch podlouhlých kusech dřeva stála naposledy, jsem všechno zcela zapomněla, ale stejně. Aspoň na týden vypadnu ze školní lavice :)).

Takže následující týden tu pravděpodobně nic nepřibude, jedině, kdyby mne popadla nějaká extra tvořivá nálada a napsala bych něco na něčím vypůjčeném laptopu. A to není příliš pravděpodobné, už jen proto, že si nejsem jistá, zda tam vůbec bude wi-fi :D.

Nicméně, hned, jak dojedu sem hodím závěrečný díl (S)aint. Už ho mám vymyšlený, jen ho sepsat a publikovat. Je to zvláštní pocit, psala jsem to skoro rok a půl, s přestávkami samozřejmě. Během té doby jsem asi čtyřikrát změnila konec, by to way, tady se ukazuje, jak stálá ve svých myšlenkách jsem :D.

Začínám taky psát novou delší kapitolovku, no uvidím, kdy ji sem začnu přidávat. 

Ale všeho dočasu, nebojte, dočkáte se. 
Teď si však jdu lehnout, abych zítra mohla vyrazit směr Krkonoše.

xoxo LinG :)

2 comments:

  1. Změna stránek proběhla rozhodně k lepšímu:-)Popravdě, kdybych neměla tolik tolik textu na svém blogu, taky uteču na blogspot. Jenže překopírovat to všechno by mi zabralo měsíce xD

    Jak mě blog už neupozorňuje na nové kapitoly, jsem solidně pozadu. Jdu to dohnat! Na lyčích si to užij, hlavně se vrať celá a schopná zveřejnit závěr (S)aint xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky za chválu, ta vždycky potěší ;)) Zatím žiju, jenom jsem si natáhla lýtko, nic vážného :D :D Konec (S)aint už mám vymyšlený, začínám i pracovat na nové kapitolovce :D

      By to way, nekopírovala jsem původní texty, jen (S)aint, nechtělo se mi do toho. Bloggera můžu jen doporučit ;)

      Delete